English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Η βροχή και ο γιός της

Σήμερα στα περισσότερα μπλογκόσπιτα που έκανα την καθημερινή μου επίσκεψη, όλοι μιλούσαν για τη βροχή.
Είναι αλήθεια πως κι εμένα μου έχει σπάσει τα νεύρα, όχι τόσο η βροχή όσο η εναλλαγή του καιρού.
Από τη μια ήλιος και ξαφνικά αρχίσουν τα μπουμπουνητά και πιάνει μια βροχή αδερφάκι μου!!
Το χειρότερο δε, είναι οτι βρέχει λασπόνερο και όλα γίνονται καφέ!! Αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μπαλκόνια!!
Φτου κι από την αρχή καθάρισμα μόλις βγει ο ήλιος, φτου κι από την αρχή κλείσιμο οι πόρτες γιατί όταν αρχίζει και βρέχει, πιάνει μια κωλο υγρασία!! αμάν αμάν!!
Άντε μετά να μου περάσει εμένα η μέση!!
Και η ψυχολογία....!!! DOWN!!! ελεύθερη πτώση!! χαχα

Θυμήθηκα όμως αυτό το πολύ ωραίο αφρικάνικο παραμύθι, το βρήκα και σας το διαβάζω...!!!



Ζούσε κάποτε στον ουρανό μια όμορφη γυναίκα που ονομαζόταν Βροχή. Φορούσε ένα ουράνιο τόξο γύρω από τη μέση της και ήταν παντρεμένη με το Δημιουργό της γης.
Το ζευγάρι είχε αποκτήσει τρεις πανέμορφες κόρες. Όταν η μεγαλύτερη κόρη ενηλικιώθηκε ζήτησε την άδεια από τη μητέρα της για να κατέβει στη γη. Η μητέρα της διστακτικά της έδωσε την άδεια, αλλά μόλις η κόρη έφτασε στη γη, παντρεύτηκε ένα κυνηγό και δε γύρισε ποτέ πίσω... 
Εν τω μεταξύ, όσο η μεγάλη κόρη παρέμενε στη γη, η Βροχή γέννησε ένα ακόμη παιδί. Αυτή τη φορά ήταν αγόρι και το ονόμασε Son-eib. Όταν ο Son-eib έφτασε στην κατάλληλη ηλικία, οι αδερφές του ρώτησαν τη μητέρα Βροχή αν θα μπορούσαν να τον πάρουν κάτω στη γη για να δει τον κόσμο. Με το φόβο ότι θα τους χάσει και αυτούς όπως τη μεγάλη της κόρη, η Βροχή αρνήθηκε. Τότε, ένας φίλος, ο Λύκος, στον οποίο άρεσαν οι δύο κόρες της Βροχής, είπε ότι θα συνοδεύσει τα παιδιά εκείνος έως τη γη και θα τα φροντίσει με τον καλύτερο τρόπο. Ο πατέρας πίστεψε αυτό το κακό τέρας και έδωσε τελικά την άδειά του...
Μόλις έφτασαν στη γη πήγαν σε ένα χωριό. Μια γυναίκα από το χωριό είδε τον Son-eib και της φάνηκε οικεία και γνωστή φυσιογνωμία. Προσέφερε σε όλους τρόφιμα και ο Λύκος τα δέχτηκε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όλοι έφαγαν από το φαγητό, εκτός από τον Son-eib, ο οποίος έφυγε και πήγε να καθίσει στο γρασίδι μόνος του. Ενώ καθόταν σκεφτικός, έπιασε ένα μικρό κόκκινο πουλί και το έκρυψε κάτω από το παλτό του.
Εκείνο το βράδυ η γυναίκα τους προσέφερε καταφύγιο στο σπίτι της, μόνο που ο Λύκος δεν επέτρεψε στο αγόρι να κοιμηθεί μέσα στο σπίτι. Το έβγαλε έξω και το έβαλε για ύπνο στη μικρή καλύβα της αυλής. Ενώ όλοι κοιμόντουσαν, ο Λύκος πήγε και φώναξε όλους τους κακοποιούς του χωριού για να βάλουν φωτιά στην καλύβα και να κάψουν το μικρό παιδί. Ωστόσο, το μικρό, κόκκινο πουλάκι κατάφερε να διαφύγει, να πετάξει στον ουρανό και να πάει στη μητέρα του, τη Βροχή...
Μόλις το πουλί είπε στη Βροχή και τον άντρα της τι είχε συμβεί έγιναν και οι δύο έξαλλοι από το θυμό τους! Λίγο αργότερα, οι κάτοικοι του χωριού είδαν μια μεγάλη καταιγίδα με ένα ουράνιο τόξο γύρω από τη μέση της να τους πλησιάζει γρήγορα. Κεραυνοί αρχίσαν να πέφτουν γύρω τους. Ο Λύκος και οι συνεργάτες του χτυπήθηκαν και σκοτώθηκαν. Στη συνέχεια, μια ισχυρή φωνή ήρθε από τον ουρανό λέγοντας: «Μη σκοτώνετε τα παιδιά του ουρανού!».
Από τότε, τα μέλη κάποιων φυλών της Νότιας Αφρικής, όταν βλέπουν ένα ουράνιο τόξο, φοβούνται τόσο πολύ, που χτυπούν τις ράβδους τους στο χώμα και του φωνάζουν για να το τρομάξουν και να φύγει!
πηγή:gateway-africa


Και επειδή δεν μπορούμε να τα βάλουμε με τα καιρικά φαινόμενα, ας relaxάρουμε με τους αγαπημένους μου Enigma...( μην ξεχάσετε να πατήσετε την παυση αν δεν το έχετε κάνει ήδη στο mp3 μου )
 

5 μου μίλησαν:

καλημερα μαριβιλη μου!
ωραιο το παραμυθακι! δε το ηξερα! :)

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
Καλημερα:-)))

Σαν μικρό κοριτσάκι που ειμαι:-P χαχα μου αρεσουν πολυ τα παραμυθια οι μυθοι, οι ιστοριούλες γενικά και κυριως τα αφρικανικα, τα κινεζικα , ινδικά γιατί έχουν κάτι απο μαγεία μέσα τους σε ταξιδεύουν και συνάμα έχουν και βαθύτερα νοήματα.Εκτος απο τα πολλά βιβλία που ανακαλυψα στη βιβλιοθηκη της νουνας!! ψαχνω κι εδω στο ιντερνετ και βρίσκω πολλά ενδιαφεροντα.Οτι λοιπον μου κανει κλικ!! το μοιραζομαι μαζι σας:-))

καλα κανεις γλυκια μου!

κι εμενα μου αρεσουν ολα οσα ανεφερες!

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

πολύ χαίρομαι που έχω βρει εδω μέσα ανθρώπους να με νιώθουν;-)

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)