• ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

  • Ώρα για..RELAX!

    Ώρα για..RELAX!

  • Ώρα για..καφέ!

    Ώρα για..καφέ!

  • Ώρα για..όνειρα!

    Ώρα για..όνειρα!

  • Ώρα για..ταξίδια!

    Ώρα για..ταξίδια!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Φοβάμαι....

Πάντα μου έλεγαν ότι πρέπει να ενημερώνομαι για το τι συμβαίνει γύρω μου, όχι μόνο για να αποκτώ εμπειρίες αλλά και γιατί δεν θα έμενα "ζώον"!! 
Ε λοιπόν 46 χρόνια εγώ δεν ενημερωνόμουν και ήμουν 26 χρόνια, μια απλή νοικοκυρά που ασχολούνταν με το σπίτι και τα παιδιά.
Δεν με ενδιέφερε και ούτε ήθελα να μαθαίνω τι γίνετε στον κόσμο!! 
Ήμουν ακοινώνητη;; 
Όχι!! 
Καθόλου!! 
Από τότε που έφτιαξα τα blog, θέλοντας και μη, άρχισα να ενημερώνομαι και να μαθαίνω τι γίνετε στον κόσμο τελικά!! 
 Και τι έγινε λοιπόν;;;
Έφριξα , απογοητεύτηκα, στεναχωρέθηκα, αγχώθηκα!! 
Και όχι μόνο αυτό!!!
Άρχισα και να φοβάμαι...
Φοβάμαι γι' αυτά που ήρθαν και που έρχονται.
Και ξέρεις κάτι; 
Δεν φοβάμαι για μένα...
Φοβάμαι για τα παιδιά μου και τα παιδιά όλου του κόσμου!!
Λυπάμαι και βλέπω ότι όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε με έκαναν να νοιώθω ένοχη, γιατί έφερα τα παιδιά μου σε τούτο τον κόσμο.
Σε τι κόσμο;;;
Νομίζω τελικά πως η κόλαση δεν θα είναι τίποτα μπροστά σ' αυτόν εδώ το κόσμο!!!
Μου λες ρε φιλενάδα να έχω θετική σκέψη και να μην με παίρνει "από κάτω".
Με δουλεύεις;;;
Ή μου το λες για να παρηγορείς τον εαυτό σου;;
Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του;;;
Βλέπω κάθε μέρα νέα παιδιά να αφήνουν την τελευταία τους πνοή, με τη σύριγγα καρφωμένη στο χέρι..
Νέοι άνθρωποι να πεθαίνουν σωρηδόν από καρκίνο και καρδιακά επεισόδια...
Αυτοκτονίες γιατί χρωστάνε , θα τους πάνε φυλακή και θα μείνει η οικογένεια τους στο δρόμο..
Κακία , μίσος, ψέμα, αδιαφορία, διαφθορά, πονηριά, πουτανιά, παιδοφιλίες, κακοποιήσεις σε ανθρώπους και ζώα,
πήδα με να σε πηδώ ν' ανεβούμε στο βουνό!!!
Οι κάδοι των σκουπιδιών δεν είναι πλέον γεμάτοι από αδέσποτα ζώα που ψάχνουν για τροφή, αλλά από πεινασμένους ανθρώπους που όταν βρουν τα μουχλιασμένα και σάπια απομεινάρια κάνουν σαν τρελοί από τη χαρά τους , λες και βρίσκουν χρυσάφι!!
Το βράδυ φοβάμαι να πάω περίπατο το σκυλί μου μέσα από το σταθμό γιατί θα μου την πέσουν τα πρεζόνια...
Έξω έχει λιακάδα, ήρθε η Άνοιξη και γω, που δεν με μαζεύε το σπίτι όταν ήμουν πιτσιρίκα τέτοια εποχή, δεν θέλω να βγω έξω γιατί νιώθω κουρασμένη, γιατί και να βγω έξω η τόση αγανάκτηση δεν με αφήνει να ηρεμήσω και να απολαύσω την φρεσκάδα και την ομορφιά της θάλασσας που τόσο αγαπώ!! 
Πάντα όταν ήμουν κάπως.. έβγαινα και πήγαινα τον γύρω της Αρβανιτιάς και ηρεμούσα!!
Τώρα βγαίνω με το σκυλάκι για περίπατο καμιά φορά και παραμιλάω....
ΕΛΕΟΣ!!!
Ακούω ότι θα γίνουν εκλογές...
Ε και;;; 
Αυτός που θα έρθει θα μας σώσει;;; 
Θα ξανανιώσουμε ποτέ ευχάριστα και θα θα γελάμε ευτυχισμένοι όπως όταν ήμασταν παιδιά;;;
Δε νομίζω..!!! 
Κάποιος φίλος μας είπε: Σηκώστε τα λεφτά από την τράπεζα γιατί πάμε για πτώχευση και θα δεσμευθούν όλες οι περιουσίες.
Ποια λεφτά ρε φίλε;;; 
Ποια περιουσία;;;
Που δεν μας έχει μείνει χαρτί για να σκουπίσουμε τον κ...ο μας;;;
Δεν πάτε όλοι στον αγύριστο που το χρήμα σας τύφλωσε και γίνατε UFO;;;
Αχ ρε μάνα!! 
Επέζησες από την κατοχή , μεγάλωσες με κουραμάνα που έφτιαχνε η γιαγιά για το συσσίτιο, έτρωγες κρυφά και λίγο ψωμάκι από αυτό που περίσσευε από τους Ιταλούς και στο έδινε η γιαγιά κρυφά, πάλεψες , κουράστηκες, δούλεψες, μας γέννησες, τα βρήκαμε όλα έτοιμα γιατί εσύ στερήθηκες και δεν ήθελες να μας λείψει τίποτα και τώρα;;;;
Θα σβήσεις από την πίκρα σου βλέποντας στα εγγόνια σου την παιδική σου ηλικία!!!!
Αϊ σιχτίρ όλοι γι' άλλη μια φορά κι ακόμα πάρα πέρα!!! 
( Θέ μου συχώρα με!!)












4 μου μίλησαν:

ααααχχχχ να τους κόψει το τράμ όλους !!!! έτσι λέει η πεθερά μου :-)))

ααααχχχ πόσα τραμ θα χρειαστούνε effie;;; χαχαχα

έτσι είναι, όπως τα είπες!

και γω νιωθω θυμο για ολα αυτα...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
πίστεψέ με ότι νιώθω σαν καζάνι που βράζει και είμαι έτοιμη να εκραγώ!!!
Σε καλό να μας βγει!!!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)