• ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

  • Ώρα για..RELAX!

    Ώρα για..RELAX!

  • Ώρα για..καφέ!

    Ώρα για..καφέ!

  • Ώρα για..όνειρα!

    Ώρα για..όνειρα!

  • Ώρα για..ταξίδια!

    Ώρα για..ταξίδια!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Θλίψη...


Δεν ξέρω για σας, πάντως εμένα μου φαίνετε κάπως..ειρωνικό να συμπίπτουν δυο σημαντικά γεγονότα αυτή τη μέρα.

Η παγκόσμια ημέρα της γης.... Τα πάθη του Χριστού....Τυχαίο; Δε νομίζω!

Από τη μια το μοιρολόι της Παναγίας και από την άλλη..το μοιρολόι γι' αυτή τη Γη που καταστρέφουμε εμείς οι ίδιοι μέρα με τη μέρα!!

Εγώ όπως και να' χει πάντως αυτή τη μέρα είμαι μέσα στη μαύρη κατάθλιψη.
Αυτό το άκουσμα των καμπανών με κάνει και ανατριχιάζω και πέρα από τα Πάθη του Χριστού, σκέφτομαι κάθε χρόνο την ίδια μέρα, τα Πάθη όλων των πλασμάτων που υποφέρουν και χάνονται δίπλα μας!!
Αυτές τις μέρες δεν πατάω στην εκκλησία.
Δεν μου αρέσει ο κόσμος, τα καλά ρούχα, τα δήθεν Χρόνια Πολλά που λέει ο ένας στον άλλον.
Κάθομαι στο μπαλκόνι μου( η εκκλησία είναι δυο βήματα από το σπίτι μου)και ακούω την λειτουργία και όταν σχολάει και φεύγουν όλοι...πάω και βάζω το κεράκι μου.
Έτσι έκανα και χτες, μόνο που χτες,στολιζόταν ο επιτάφιος και η εκκλησία δεν είχε αδειάσει εντελώς αλλά δεν με ένοιαξε!! 
Ήθελα να πάω, να βάλω κι εγώ ένα λουλουδάκι στον επιτάφιο, όπως όταν ήμουν μικρή,αλλά.. ήταν γυναίκες άγνωστες οι περισσότερες,πλέον δεν στολίζουν για να στολίσουν,πλέον στολίζουν για να ανταγωνιστούν ο ένας τον άλλον για το ποιος είναι ο πιο όμορφα και πιο πλούσια στολισμένος επιτάφιος!
Έτσι, κάθισα σε μια γωνιά χαμογελώντας ειρωνικά και αναπολώντας τα παιδικά χρόνια,τότε που στόλιζαν οι ανύπαντρες κοπέλες της γειτονιάς υπό την επίβλεψη των μεγαλυτέρων με εκείνες τις όμορφες απλές και ταπεινές βιολέτες, μοβ και λευκές.
Όταν συνήλθα από το ονειροπόλημα και πριν με πάρουν τα κλάματα..έφυγα..γιατί είχε αρχίσει ήδη το κουτσομπολιό...

Παγκόσμια Ημέρα της Γης.Κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα της Γης.
global-earth-dayΦέτος,  η συγκεκριμένη γιορτή είναι αφιερωμένη στην αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου και στις εκδηλώσεις συμμετέχουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η γιορτή της Παγκόσμιας Ημέρας της Γης έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να «ασκήσει πίεση» στις κυβερνήσεις των κρατών σε ολόκληρο το πλανήτη για τη λήψη δραστικών μέτρων ενάντια των κλιματικών αλλαγών.
Η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, η ξηρασία, η λειψυδρία, η άνοδος της στάθμης των θαλασσών, η τήξη των πάγων και η ρύπανση των υδάτων απειλούν να καταστρέψουν ολόκληρο το πλανήτη.
Όλο και περισσότερες χώρες ενεργοποιούνται για τη λήψη μέτρων για τη μείωση των εκπομπών των αερίων, ενώ γίνονται συζητήσεις από τις κυβερνήσεις για μια παγκόσμια συμφωνία ενάντια των κλιματικών αλλαγών.
Ωστόσο η Ελλάδα βρίσκεται σε δυσμενή θέση καθώς δεν έχει συμμορφωθεί ακόμα με τις υποδείξεις του ΟΗΕ, αφού δεν έπεισε για την εγκυρότητα του συστήματος της μέτρησης και της καταγραφής των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Είναι η μόνη χώρα ανάμεσα στις 141 που αποβλήθηκε από το Κιότο.
Το 1970 καθιερώθηκε η 22 Απριλίου ως Παγκόσμια Ημέρα της Γης , εμπνευστής της ιδέας ήταν ο Αμερικανός γερουσιαστής Γκάιλορντ Νέλσον. Στόχος του ήταν η ευαισθητοποίηση του κόσμου για τα περιβαλλοντικά ζητήματα και τη προστασία του πλανήτη.

πηγή:econews






Ο πόνος της Μητέρας

Οι πόνοι της Παναγίας (Κωστής Βάρναλης)

Πού να σε κρύψω, γιόκα μου, να μη σε φτάνουν οι κακοί;
Σε ποιο νησί του ωκεανού, σε ποια κορφήν ερημική;
Δε θα σε μάθω να μιλάς και τ' άδικο φωνάζεις.
Ξαίρω πως θάχεις την καρδιά τόσο καλή, τόσο γλυκή,
που με τα βρόχια της οργής ταχιά θε να σπαράζεις.
Συ θάχεις μάτια γαλανά, θάχεις κορμάκι τρυφερό,
θα σε φυλάω από ματιά κακή κι από κακόν καιρό,
από το πρώτο ξάφνισμα της ξυπνημένης νιότης.
Δεν είσαι συ για μάχητες, δεν είσαι συ για το σταυρό,
Εσύ νοικοκερόπουλο, όχι σκλάβος ή προδότης.
Τη νύχτα θα σηκώνομαι κι αγάλια θα νυχοπατώ,
να σκύβω, την ανάσα σου ν' ακώ, πουλάκι μου ζεστό,
να σου τοιμάζω στη φωτιά γάλα και χαμομήλι
κι ύστερ' απ' το παράθυρο με καρδιοχτύπι να κοιτώ,
που θα πηγαίνεις στο σκολειό με πλάκα και κοντύλι...
Κι αν κάποτε τα φρένα σου μ' αλήθεια, φως της αστραπής,
χτυπήσει ο Κύρης τα' ουρανού, παιδάκι μου να μη την πεις,
θεριά οι ανθρώποι, δεν μπορούν το φως να το σηκώσουν.
Δεν είν'αλήθεια πιο χρυσή, σαν την αλήθεια της σιωπής.
Χίλιες φορές να γεννηθείς, τόσες θα σε σταυρώσουν.


H Παναγιά , η μάνα του Χριστού, για μας τους Χριστιανούς, μοιρολογάει για το παιδί της...
Η γη, η μάννα όλων μας , μοιρολογάει για...όλους μας...!!




2 μου μίλησαν:

γλυκια μου μαριβιλη πολυ καλα τα λες!!
το ποιημα φοβερο...

κόκκινο φουστάνι,
να σαι καλά:-)

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)