• ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

  • Ώρα για..RELAX!

    Ώρα για..RELAX!

  • Ώρα για..καφέ!

    Ώρα για..καφέ!

  • Ώρα για..όνειρα!

    Ώρα για..όνειρα!

  • Ώρα για..ταξίδια!

    Ώρα για..ταξίδια!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MONEY.....!!!

Το μάθατε;;; Έχουμε λεφτά!! 
Είναι πολλά τα λεφτά Άρηηηηηη!!!!
Για να κοιτάξω ρε λίγο καλύτερα το πορτοφόλι μου!! Μήπως έχω κάνει λάθος;;;;
Εϊ παίδες!! Μπορείτε να μου θυμίσετε τι χρώμα έχουν τα μπικικίνια;;; Γιατί ούτε απ'αυτά δεν έχω πλέον, ούτε στο πορτοφόλι μου μα ούτε και στις τσέπες μου...!!




Where are the fucking money???
show me the moneyyyyyy!!!

















































4 μου μίλησαν:

αχ αυτα τα money.....


καλημερα Μαριβίλη μου!

νομιζω πως ηταν πρασινα και μπλε και καφε αλλα ουτε εγω θυμαμαι καλα το χρωμα τους αχαχαχαχαχα!! τα ρημαδια τα λεφτα μας....

maria μου, ευτυχώς που είναι καλά η μανούλα μου και μου παίρνει τσιγάρα αχαχαχα!!! Βρε που καταντήσαμε!!

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,

το καλό είναι οτι δεν χρωστάω πουθενά!!!χαχαχα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)