• ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

  • Ώρα για..RELAX!

    Ώρα για..RELAX!

  • Ώρα για..καφέ!

    Ώρα για..καφέ!

  • Ώρα για..όνειρα!

    Ώρα για..όνειρα!

  • Ώρα για..ταξίδια!

    Ώρα για..ταξίδια!

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Εσείς κάνατε το Back Up σας;;;


Ύστερα από τη λαχτάρα που περάσαμε χτες λόγω της "εξαφάνισης" του blog, του καλού μας του Skroytzakou , και με τα μαθήματα του καλού μας δάσκαλου ΑΑΤΟΝ , έτρεξα γρήγορα γρήγορα και έκανα Back Up και στα δυο μου blogs!! 
E!! Μα έχουμε ξεστραβωθεί να γράφουμε , να τα χάσουμε όλα στα καλά καθούμενα είναι κρίμα!! 
Το "μάθημα" θα το βρείτε εδώ .
Ευχαριστούμε πολύ Δάσκαλε:-)))




Κύριε γκούγκλη , σε έχουμε χεσμένο τώρα!!!
Πάρε φόρα κι έλααααα :-P


Εεεεϊ!! εσείς κάνατε Buck Up;;;




8 μου μίλησαν:

καλημερα και καλο μηνα φιλη!

καλε ποτε εγιναν ολα αυτα?

χαθηκαν μπλοκ?

γιατι?

τωρα που θυμαμαι και μενα στις αρχες μου ειχαν χαθει καποια κειμενα που ειχα γραψει...

κοιτα να δεις...

μπακ απ λοιπον!

φιλιαααα

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
Καλή μέρα,καλό μήνα:-))
Ο σκρουτζακος ειχε προβλημα αλλά τωρα ολα ειναι οκ!!

φιλιααα:-))

μαριβιλη μου, υποθετω πως δεν ειχες σχολια γιατι οι ανθρωποι που σε διαβαζουν καθημερινα λειπαμε εχθες!

εγω πχ με το που μπηκα σημερα εχω πολλα ιστολογια να διαβασω και ακομη δενε χω διαβασει ολες τις αναρτησεις σου.

εγω παντως παντα σε διαβαζω, μου αρεσει πολυ ο τροπος που αναλυεις καποια πραγματα!

φιλια

ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
Μου φτάνουν λίγοι κι αγαπημένοι:-))
Και σας ευχαριστώ, γιατί όπως ξέρεις είμαι χωρίς "φιλίες" στην πραγματική μου ζωή:-))))
Όμως η αλήθεια είναι πως αν δεν είχα και σας να "μιλάμε' μάλλον θα το είχα κλείσει το "σπίτι"!!χαχα

και εγω εκανα σημερα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο!! απλα δεν εχω καταλαβει κατι.. λογικα αυτην την διαδικασια θα πρεπει να την κανουμε καθε τοσο εεεεε?? και για τις καινουργιες αναρτησεις,σωστα καταλαβα?? καλο μηνα και απο εδω :) φιλιαααα

maria μου,
μουχαχα!! αν σου πω οτι και γω δεν το κατάλαβα;;;;
χαχα!!
είμαστε όμως καλυμένοι ώστε να μη χαθεί όλο το blog. Ετσι δεν είναι;;
χαχα

εεε σιγουρα ολες οι αναρτησεις που ειχαμε μεχρι και την ημερα που κανμε μπακ απ ειναι οκ!! αλλα λογικα θα πρεπει να κανουμε την ιδια διαδικασια καθε τοσο για τις καινουργιες.. μπορει ομως να τις σωζει και αυτο το προγραμμα απο μονο του.. αν μαθω κατι θα σου πω :)

maria,
κι εγω αυτή την εντυπωση εχω!! οταν μαθεις κατι σφυρα!! χαχα

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να είμαστε ευπρεπείς....ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ!!!! εκφραστείτε ελεύθερα :-)